ΑΡΧΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Ξεκινώντας λοιπόν τη σχολική χρονιά μας και φέτος αρχίσαμε να παίζουμε με τα ονόματά μας. Κολλήσαμε τα γράμματα του ονόματός μας μέσα στους κύκλους από το σώμα της κάμπιας. (Λίτσα Γαζιώτου πίστεψέ με, δεν σου έκλεψα την ιδέα! Απλά, τα μεγάλα πνεύματα...)
Στη συνέχεια το κάθε παιδί μέτρησε τα γράμματά του και έγραψε όπως μπορούσε τον αριθμό, αφού συμβουλέυτηκε την αριθμογραμμή μας.
Στη συνέχεια ομαδοποιήσαμε τις εργασίες ανάλογα με τον αριθμό των
γραμμάτων.Ονόματα με 5, 6, 7, 8, και 9 γράμματα σε στήλες.
Μια άλλη δραστηριότητα- ιδέα της συναδέλφου Αναστασίας ήταν να δώσουμε σε κάθε παιδί ένα χάρτινο σακουλάκι. Την επόμενη μέρα το επέστρεφε έχοντας μέσα κάτι που αγαπάει πολύ. Το παρουσίαζε στην ομάδα.
Το παρουσιολόγιο μας φέτος έχει θαλασσινό ύφος (δεν μπορούμε ακόμη να εγκαταλείψουμε την ιδέα πως το καλοκαίρι έφυγε... Έτσι, τα προσωπάκια των παιδιών μπήκαν στις βαρκούλες...
Και συνεχίζοντας το θαλασσινό ύφος, τοποθετήσαμε κι έναν φάρο (ιδέα και κατασκευή πάλι της Αναστασίας) τον οποίο χρησιμοποιούμε σαν ημερολόγιο. Κι αυτό, επειδή ο κυρ Παντελής ο φαροφύλακας θέλει να ξέρει τι μέρα ,τι μήνας κλπ. είναι για να γνωρίζει τις αφίξεις των πλοίων. Επίσης, θέλει να ενημερώνεται για τον καιρό...
Ιδού το τελικό αποτέλεσμα:
Αναρτήσαμε και το πρόγραμμά μας με εικόνες και σε κάθε αλλαγή δραστηριότητας μετακινείται ένα βέλος. Όχι τίποτε άλλο, αλλά κι εγώ αυτό συμβουλεύομαι... επειδή το άλλο, με μπερδεύει λίγο (χιχιχι!)